VRAGEN OVER

Supplementen

Wat zijn voedingssupplementen?

Voedingssupplementen zijn producten die een aanvulling kunnen zijn op je dagelijkse voeding.

Kan ik jullie contacten bij vragen over producten?

Dat kan! Per mail zijn wij te bereiken op: info@sterrenstore.nl. Wil je liever via de telefoon of WhatsApp je vraag stellen? Dit kan ook! Wij zijn te bereiken via het volgende nummer: 0642998449. Ook kun je contact opnemen via een van onze social mediakanalen.

Ik gebruik medicatie, mag ik jullie supplementen gebruiken?

Wij zijn helaas niet bevoegd om je medisch advies te geven. Bij gebruik van medicatie of bij een medische aandoening raden wij aan om eerst je huisarts te raadplegen. Op deze pagina vind je ook extra informatie over medicijngebruik en voedingssupplementen: https://www.ivg-info.nl/gezondheid/bij-medicijngebruik/medicijnen-en-voedingssupplementen-tegelijk-gebruiken/

Er zit geen schepje in de pot, wat nu?

Standaard zit er in iedere pot een maatschepje. Hiervoor moet je wel even goed zoeken, want hij zit vaak verstopt op de bodem. Zit er toch geen schepje in? Neem dan even contact met ons op!

VRAGEN OVER

Betalen en spaaractie

Welke betaalmethodes zijn er?

Je hebt verschillende manieren om te betalen bij Sterrenstof. Zo kun je gebruik maken van AfterPay (achteraf betalen), iDeal of Bancontact. Er zitten hier geen extra kosten aan verbonden.

Kan ik achteraf betalen?

Dit kun je doen door gebruik te maken van AfterPay of Klarna.

Hoe werkt jullie spaaractie?

Bij iedere bestelling die je plaatst ontvang je in jouw pakketje een zogeheten ‘Boarding Pass’. Bewaar deze unieke vliegticket goed, want zodra jij 5 stuks hebt verzameld heb je recht op 10 euro shoptegoed. En zit je al op de 10 stuks? Dan krijg je zelfs 50 euro shoptegoed! Let op: het inleveren van shoptegoed is niet mogelijk in combinatie met andere kortingscodes of op afgeprijsde artikelen. Het is niet mogelijk om het tegoed op te splitsen over meerdere bestellingen.

Hoe verzilver ik deze Sterrenstof Boarding Passes?

Zodra jij de 5, of zelfs 10 tickets hebt verzameld stuur je ons een foto hiervan per mail naar info@sterrenstore.nl en/of per WhatsApp 0642998449. Wij zullen deze dan controleren en je voorzien van een persoonlijke code die je kan verzilveren in de shop. (Let op: elk ruimteticket bevat een unieke code. Ze zijn dus niet onderling uitwisselbaar.)

VRAGEN OVER

Bezorgen

Hoelang duurt de verzending?

Bestel je voor 23:59 op werkdagen dan versturen wij jouw pakketje dezelfde dag nog. De eerste bezorgpoging vindt dan gewoonlijk plaats op de werkdag erna. Pakketten binnen Nederland worden bezorgd door Post NL en in België door Post NL België. Heb je jouw bestelling in het weekend geplaatst voor 16:00? Dan doen wij er alles aan om jouw bestelling op maandag te leveren. Bestellingen die geplaatst zijn na 16:00 worden gewoonlijk op dinsdag geleverd. Let op: de Sample Box wordt geleverd in een brievenbusdoosje. Wij pakken brievenbusdoosjes in tot 21:00.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra de bestelling is voltooid ontvang je een Track & Trace code van ons per E-mail. Hiermee kun je gemakkelijk je bestelling online volgen. Wanneer je bij bezorgen van je bestelling niet thuis bent, dan zal het pakket de volgende dag nogmaals worden aangeboden of bij je buren worden afgeleverd. Je ontvangt hier dan een kennisgeving van in je brievenbus.

Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?

De factuur kun je terugvinden in je mailbox zodra de bestelling is voltooid. Ook zullen wij de factuur met de door jouw bestelde producten meesturen in het pakketje.

Aan welke landen binnen Europa leveren jullie?

Het bestellen van onze producten is mogelijk vanuit Nederland en België.

VRAGEN OVER

Retourneren

Kan ik mijn supplement retourneren?

Wanneer producten ongeopend zijn kan je deze binnen 14 dagen retourneren volgens onze retourprocedure. Om dit soepel te laten verlopen vragen wij je om met ons contact op te nemen zodat wij van jouw retournering op de hoogte zijn. Helaas doen we niet aan producten ruilen. De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor rekening van de klant.

Retourneren, hoe doe ik dat?

Neem contact op met ons via WhatsApp of via onze mail.

Het nummer voor WhatsApp dat u kunt gebruiken: +31 6 42 99 84 49 E-mail adres: info@sterrenstore.nl

De producten zullen per doos verstuurd moeten worden naar:

Sterrenstof

Postbus 370

Kaagschip 14

3991 CS

Retourvoorwaarden:

  • Voeg een briefje toe met jouw ordernummer en contactgegevens.
  • Stuur het pakket gefrankeerd naar dit adres
  • Bewaar de Track & Trace code als bewijs

Ik heb mijn pakket geretourneerd, maar het bedrag nog niet terug op mijn rekening. Wat nu?

Wij streven ernaar om binnen 10 werkdagen jouw retourneren te hebben afgehandeld. Heb jij binnen 10 dagen het retourbedrag niet ontvangen? Neem dan contact met ons via de mail of via ons telefoonnummer.

Heb je een vraag of hulp nodig? Neem contact met ons op, wij helpen je graag verder!

Heb je een vraag of hulp nodig? Neem contact met ons op, wij helpen je graag verder!