FAQ
Veelgestelde vragen
- NL: voor 23:59 besteld, morgen in huis
- Gratis verzending boven de €45
- BE: voor 22:59 besteld, morgen in huis
Vragen over
Supplementen
Wat zijn voedingssupplementen?
Voedingssupplementen zijn producten die een aanvulling kunnen zijn op je dagelijkse voeding.
Kan ik jullie contacten bij vragen over producten?
Dat kan! Per mail zijn wij te bereiken op: info@sterrenstore.nl. Wil je liever via de telefoon of WhatsApp je vraag stellen? Dit kan ook! Wij zijn te bereiken via het volgende nummer: 0642998449. Ook kun je contact opnemen via een van onze social mediakanalen.
Ik gebruik medicatie, mag ik jullie supplementen gebruiken?
Wij zijn helaas niet bevoegd om je medisch advies te geven. Bij gebruik van medicatie of bij een medische aandoening raden wij aan om eerst je huisarts te raadplegen.
Op deze pagina vind je ook extra informatie over medicijngebruik en voedingssupplementen: https://www.ivg-info.nl/gezondheid/bij-medicijngebruik/medicijnen-en-voedingssupplementen-tegelijk-gebruiken/
Er zit geen schepje in de pot, wat nu?
Vragen over
Betalen en spaaractie
Welke betaalmethodes zijn er?
Kan ik achteraf betalen?
Dit kun je doen door gebruik te maken van AfterPay of Klarna.
Hoe werkt jullie spaaractie?
Bij iedere bestelling die je plaatst ontvang je in jouw pakketje een zogeheten ‘Boarding Pass’. Bewaar deze unieke vliegticket goed, want zodra jij 5 stuks hebt verzameld heb je recht op 10 euro shoptegoed. En zit je al op de 10 stuks? Dan krijg je zelfs 50 euro shoptegoed! Let op: het inleveren van shoptegoed is niet mogelijk in combinatie met andere kortingscodes of op afgeprijsde artikelen.
Hoe verzilver ik deze Sterrenstof Boarding Passes?
Zodra jij de 5, of zelfs 10 tickets hebt verzameld stuur je ons een foto hiervan per mail naar info@sterrenstore.nl en/of per WhatsApp 0642998449. Wij zullen deze dan controleren en je voorzien van een persoonlijke code die je kan verzilveren in de shop. (Let op: elk ruimteticket bevat een unieke code. Ze zijn dus niet onderling uitwisselbaar.)
Vragen over
Bezorgen
Hoelang duurt de verzending?
Bestel je voor 23:59 op werkdagen dan versturen wij jouw pakketje dezelfde dag nog. De eerste bezorgpoging vindt dan gewoonlijk plaats op de werkdag erna. Pakketten binnen Nederland worden bezorgd door Post NL en in België door Post NL België. Heb je jouw bestelling in het weekend geplaatst voor 16:00? Dan doen wij er alles aan om jouw bestelling op maandag te leveren. Bestellingen die geplaatst zijn na 16:00 worden gewoonlijk op dinsdag geleverd. Let op: de Sample Box wordt geleverd in een brievenbusdoosje. Wij pakken brievenbusdoosjes in tot 21:00.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?
Aan welke landen binnen Europa leveren jullie?
Vragen over
Retourneren
Kan ik mijn supplement retourneren?
Retourneren, hoe doe ik dat?
Neem contact op met ons via WhatsApp of via onze mail.
Het nummer voor WhatsApp dat u kunt gebruiken: +31 6 42 99 84 49
E-mail adres: info@sterrenstore.nl
De producten zullen per doos verstuurd moeten worden naar:
Sterrenstof
Postbus 370
Kaagschip 14
3991 CS
Retourvoorwaarden:
- Voeg een briefje toe met jouw ordernummer en contactgegevens.
- Stuur het pakket gefrankeerd naar dit adres
- Bewaar de Track & Trace code als bewijs
Ik heb mijn pakket geretourneerd, maar het bedrag nog niet terug op mijn rekening. Wat nu?

Sterrenstof Community
